Asiakaspalvelu puh. 010 20 80 800 / info@naviter.fi. Huom. Minimitilaus 24€.
Asiakaspalvelu puh. 010 20 80 800 / info@naviter.fi. Huom. Minimitilaus 24€.

Yleistä tilaamisesta

 Yleistä 01.01.2020

1. Kaikkiin verkkokaupan hintoihin lisätään arvonlisävero (kosmetiikkatuotteet 24%). Kassalla näet tilauksen kokonaissumman ja arvonlisäveron määrän.

2. Voit maksaa verkkopankilla, luottokorteilla tai laskulla. Minimitilaus 24.00€. Laskulle myynti edellyttää luottokelpoisuutta. Mikäli lasku maksutapana katoaa ostoskoristasi tarvitsee sinun nostaa luottorajaasi tai maksaa ennakkomaksuna. Olethan tällöin yhteydessä asiakaspalveluumme.

3. Posti kuljettaa kaikki pakettimme lähimpään postikonttoriisi tai perille asti. Ilmaiset toimituskulut yli 400€ (alv 0%) tilauksiin tai sopimuksen mukaan.

4. Tilaukset pyritään toimittamaan Postiin seuraavana tai sitä seuraavana arkipäivänä tilauksestasi.

5. Jos tuote on loppu, pidätämme oikeuden sen poistamisesta tilauksestasi ja laskustasi.

6. Reklamoitavat tuotteet ongelman kuvauksen kanssa postitse: Naviter Oy, Sahaajankatu 20-22 E, 00880 Helsinki. Ota ensin yhteys asiakaspalveluun.

7. Maksathan laskusi ajallaan. Olemme ulkoistaneet yrityslaskujen maksuvalvonnan. Ensisijainen laskutustapa on sähköpostilasku. Ilman y-tunnusta emme voi myydä laskulle.

Käyttäjätunnukset

Yritykselle voidaan luoda useita eri tilaaja-tunnuksia. Tunnuksia haettaessa pyydämme täyttämään huolellisesti asiakastietonne ja ilmoittamaan mahdolliset erilliset laskutustavat tai osoitteet.

Lomakkeella pyydämme myös lisätietoja, miksi haet jälleenmyyjä-tunnuksia. Tämän kentän täyttäminen nopeuttaa hakemuksen käsittelyä. 

Etkö löydä vastausta kysymykseesi tästä? Ota yhteyttä asiakaspalveluun 010 2080 800 tai info@naviter.fi.